Igor Kväll

Igår vare spelning på skylten! Missade Let´s Face It men hann med Racoons.
Riktigt riktigt bra jobbat av dem. Jävla bra energi, skulle vilja ha en skön bild på dem för att piffa till det här inlägget lite men det har jag inte. det blir kanske en bild på Kimme istället. Apropå Kimme så fråga han mig igår varför jag inte blir engagerad av Billie the Visions musik eller av själva Billie(sarna). Det är en mycket intressant fråga. Jag tycker dom är rätt tråkiga men jag vet inte vad som gör Billie tråkiga, jag menar Neil Young är ju jävla bra men han borde ju vara tråkig om Billie är tråkiga.
Kul förfest hos Mika sen det va först trevligt o sen blev det dansdansdans till Dr. Bombay! Aaaah detta musikaliska österländska geni vars djupa texter griper oss alla och ger en hjärtesnörp fortare än kvickt!
Taxi taxi taxi taxi!
Mår lite illa av att bara tänka på Indien.
Pluggar Åke nu. Israel Palestina konflikten.
Det jobbiga med att skriva blogginlägg är att jag känner att det måste fan va intressant. Annars kommer ingen vilja läsa min stackars blogg och det vore ju tråkigt. Men nu är den som den är och får vara så. Förhoppningsvis skänker den även någon annan än migsjälv lite glädje.
ζ

Kommentarer
Postat av: björn

du behöver inte skriva intressant för att folk ska läsa. folk vill bli omnämnda på bloggar (jag och xxx var på den där ascoola festen och nu blir du avundsjuk som läser, typ) och läser dem. sen lite snusk på det typ

2011-05-30 @ 09:03:11
URL: http://november.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0