JÄVLAR vad den här dagen börjar bra!

Vaknar inne i stan. Tar mig hem. Det sög. Bakfull o jävligt och glömde dricka vatten innan jag knalla från anna o susanna.
Kommer hem, gör kaffe, slår upp tidningen.
Läser o kommer tillsist fram till tv tablån. IKVÄLL går en film som jag varit jävligt taggad på att se väldigt länge.
http://www.youtube.com/watch?v=psr2w76cd9s
När jag sedan kollar runt lite. Upptäcker jag. Att det kommer en till film på samma tema premiär datum: IGÅR! Najs!
Och! Jag har en biobiljett från skolan och en från när jag lämna blod så det är bara att knalla in och kolla. NAJS!
Gudrun Enslin, Motståndets Tid

Och man får ju inte glömma bort. Träffade ju en massa trevligt folk igår. Love you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0