Arvid och Bob Dylan

Arvid Peterson (det är jag) går mot campingen på P&L. Hoppandes på mina kryckor kommer jag fram till en korsning där det tar stopp. Vakter och polis bildar kedja, kör ut 4 polisbilar i korsningen. En kille bredvid frågar vad det är som händer och svaret är att "Mr. Bob Dylan åker hem". 2 bussar och fen lastbil åtföljda av 4 polisbilar och 3 polismotorcyklar åker förbi och även om jag inte ser en skymt av Bob Dylan sitter undertecknad nu och är fan lite starstrucked över att ha var inom en 5 meters radie av killen som skrivit All Along the Watchtower


Kommentarer
Postat av: Elvira

Men cooooolt ;o

2011-07-03 @ 12:38:10
URL: http://livehappilyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0