Pep.pen.

Idag fick jag ett nytt bankkort av banken. Oerhört generöst av herr och fru banken. Tyvärr fick jag inga nya pengar på mitt nya bankkort vilket ju var en trist betraktelse. Pengarna som finns på det konto som mitt nya fina orangea och svarta bankkort är kopplat till är 90 öre. Inte så najs.
ALLS!
AAAAAH!
Hela sommaren har jag peppat på att studiebidraget ska höjas, enligt uppgift till 1500 pix per månad. Det vore fett med värt. Men. För som så ofta finns det ju ett men. Nu när jag luskar i saken har jag svårt att hitta vettig källa på detta. Ett som är säkert att att studiemedlen höjs men det är ju inget undertecknad har nytta av. Hoppas att ryktet stämmer ändå. Vore ju inte fel med lite mer pengar. Får ju lön den här månaden iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0