Sommar

klockan är fem minuter i ett den 6:e Augusti år 2011. Jag gick just ut i trädgården iklädd kalsonger och crocs där jag urinerade på vår granhäck. Det är sommar. Denna har börjat lida mot sitt slut och som jag lider av att sommaren lider mot sitt slut. Sommar är så jävla grymt höst är inte alls i närheten av lika grymt. Vintern ska vi inte prata om.
Våren är jävligt halvdan. Saknar redan sommaren. massor!
När just den här sommaren tar slut är hösten lite mörkare där vid horisonten.
Usch.
Nu gråter jag lite och vill kröka.
Snälla finns kvar.
<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det kommer bli skitbra, trean är lätt roligaste året.

Och jag finns iaf kvar, det kan jag lova dig. Kommer troligtvis ha ett stort behov av att träffa någon som inte går på lunnevad, så jag hoppas vi ses en hel del hörredu.

2011-08-06 @ 11:58:58
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0